Första praktikdagen avklarad!

Hemkommen från praktiken. Det blev en lång dag då lärarna skulle ha möte klockan 14.30 om de nya kursplanerna med mål  att uppnå för årskurs 3 i svenska och matte. Min kära praktik kollega sket i det och när vi hade planering mellan 13.30 och 14.30 stack han istället hem. Utan att säga något! !!Klockan 14.30 efterlös jag honom med sms och ringde honom efter det. Inget svar.. Vår handledare frågade var han var och jag hade ju ingen aning. Skum kille. Att han inte ens sa något till hanledaren. Men han komer garanterat kommit på någon clever ursäkt imorgon. GARANTERAT! Nu ska jag på spinning.. Buhuuuuu... För jag e såååå trött. Men jag ska jag ska jag SKA!!!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0