Flytt-trött

Guuud vad jag e trött. Har hållt på och härjat med flytten nu både igår och idag. Är snaaaaaaaaaaaaaaaart i ordning. Lite finjusteringar bara. Städningen i lägenheten var KATASTROFAL! Eller nej, städning kan det fan inte ens kalla det. Det blev värre och värre ju längre in i lägenheten man kom. Fläkten var inte städad, Hyllorna i skåpen i köket var inte avtorkade. Golven var inte torkade, Spisen var inte rengjord, Vasken var inte ren, Duschen var inte ren. Där var till och med små svarta hårstrån.. Uuuu.. Jag höll på at spy. Vill ni att jag ska fortsätta??? Okej... Under vasken på toaletten var det dammigt. Kylskåpshyllorna var inte diskade. Där var fläckar och SMULOR i besticklådan. Hyllorna i garderoben var alldelse dammiga. Fönsterna var inte putsade. Hon hade till och med glömt en cd-skiva "Sara o Timmy Kreta -07 Blandade bilder."  Underbar tjej det här. Eller inte. Fit*a. Skulle vilja tiltta på bilderna men kom fram till att hon kanske ville jävlas med den nästa person som flyttade in (jag då) och "glömde" dem med vilje för att sedan smitta min dator med VIRUS. Vem vet? Jag tror att det e så :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara där är rent imon när du får fint besök enda från MALMÖ Stad!

2008-11-04 @ 14:15:47
Postat av: B.

Nej, titta på dom!

2008-11-04 @ 17:12:10
Postat av: Anna

B! Bara för du tror där e SNUSK!!!

2008-11-04 @ 18:06:51
Postat av: Frida

Haha skulle inte förvåna mig om det är virus på den.

2008-11-04 @ 19:12:45
Postat av: Tudan

Uuuäh! Jag hade en Timmy i min klass, som hade(har?) en flickvän som hette sara.. hon va inte så trevlig.

2008-11-05 @ 09:33:35
Postat av: Johanna

Titta, titta, titta!! :) Jag är nyfiken ju, haha

2008-11-05 @ 11:09:12
Postat av: B.

Hahah...jag tror inte...men jag hoppas! :D

2008-11-08 @ 00:35:19

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0