Experiment-Anna

Jag gjorde ett litet experiment härom dagen och idag för att kolla hur pass statistiken påverkas om man lägger ut sin blogg-adress på msn och facebook. I förrgår la jag bara ut adressen på msn och då skjöt statistiken i höjden med 39 läsare istället för runt 18 som jag brukar ha. Idag la jag ut adressen både på msn och facebook och nu är jag uppe i 60 läsare istället. Men det är ju ingenting jämfört med för några veckor sedan då statistiken skjöt i höööööjden med 181 läsare. Och det vet vi ju alla trogna läsare varför..........................
Men det hade varit kul om nya (och gamla med för den delen) kommenterat lite så jag vet vem ni e o vad ni tycker.
Puss o kram o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emeeelie

Hej jag heter Emelie och är beroende. Beroende av din blogg!





haha =D

2008-11-06 @ 23:17:05
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Cool kommentar. I like u! =)

2008-11-06 @ 23:27:50
Postat av: Sara

Sara Den Raura här o du vet varför!

2008-11-07 @ 11:47:55
Postat av: Frida

Bra så många läser den efter att du berättat hur fulla vi var. haha :D

2008-11-07 @ 19:59:03

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0