En riktigt provocerande blogg!

Läste precis en gammal kompis till en kompis blogg (hängde ni med?). Haha.. DÄR skulle ni se en provocerande blogg! Mitt inlägg om "Den dåliga svenskan" blir en piss i mississippi och blir i jämförelse med den här tjejens inlägg en skön sagoberättelse. Herregud. Att hon kan och vågar skriva så som hon gör. Jag håller ju verkligen inte med henne och tycker det är helt absurt och obildat det hon skriver men tycker samtidigt att hon är "modig" som står för vad hon tycker. Det är så jag menar att en blogg ska va. Mycket tror jag i och för sig hon skriver FÖR att provocera och kanske inte tycker så innerst inne. Jag hoppas det för den här tjejens skull för vissa saker är lite too much. Hon skriker efter att bli känd (enligt min tolkning) och genom att skapa de här inläggen med rasistiska påhopp och en hel del halvnaket tror hon kanske att hon kommer att lyckas? Men som sagt: Jag klagar inte! Tar jag illa upp så SKIT I ATT LÄSA! Det är ett fritt land och förhoppningsvis har du en egen vilja. Om man vill provocera; GO AHEAD! Skriv det du vill skriva om och skit i alla andra mes-nissar som inte håller med om vad du tycker.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0