Andreas.........

Fredag! En kväll då jag saknar Andreas otroligt mycket! Och det har absolut inget att göra med att ingen har tid eller ork att umgås med mig utan jag har känt så här en stor del av veckan. Naturligtvis hade det underlättat för mina känslor om jag hade gjort något annat men nu är det ju så här att alla kan inte passa upp mig och andra har faktiskt sina liv att leva............. Gud vad jag saknar den här underbara människa. Han är numera inte en del av mitt liv och jag har ingen rättighet att veta vad han gör om dagarna. Det känns otroligt jobbigt. Jag bryr mig ju så fruktansvärt mycket om honom och för det första vill ajg veta om han mår bra. Gör han det? JAG HOPPAS DET!!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0