Älskade kvinnliga intuitioner!

Öööörrrrrrrrrrrhhhh!!!!!!
Jag klarade träningen!!! Med nöd och näppe, men dock ändå. Fy vad jobbigt det var. Men jag är så stolt över mig själv att jag gick. Nu är det planering inför torsdagens och fredagens lektioner som gäller. Jag gjorde egentligen den igår men den fuckade sig. Det visade nämligen sig att de redan hade jobbat med den boken jag tänkt mig. SE! Man ska inte planera förrän man har lite koll på var de befinner sig. Men Fedrik hade ju gjort det så då kunde ju inte jag vara sämre. Men SE!!! Varför lyssnar jag aldrig på mina smarta kvinliga insikter och intuitioner. De har rätt till 98% av fallen!


Kommentarer
Postat av: Emeeelie

Öch nu kan du njuta hela kvällen! =D

2008-11-11 @ 15:54:23
URL: http://elleebellee.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0