Allting är inte så hemskt som man tror.

Innan jag börjar får jag varna alla känsliga läsare för det här inlägget då det kan bli en del kvinligt snack...Men jag ska försöka skriva det så smakfullt som det går.

Så ja. Då var måndagens "hemska" upplevelse gjord. Och det var ju ingenting att vara nervös för. Haha.. Herregud vad man stirrar upp sig själv för det lilla minsta. Klockan 9 var jag där och klockan 9.15 studsade jag därifrån med små lätta steg. Alltid när man går därifrån tänker jag "Amen det var ju inte så farligt, det ska jag komma ihåg till nästa gång". Tror ni man gör det? Neeej just det. Fast den här gången var ju lite annorlunda då jag skulle göra det här cellprovet som görs vart tredje år på alla kvinnor. Första gången jag gjorde det och man har ju hört skräckhistorier om smärta mm. Men icke! Det kändes ingenting. Helt underbar läkare som var hur lugnande och mjuk i sin personlighet som helst. Den jag skulle gå till från början hade ramlat och brutit armen men det gjorde mig ingenting då den här läkaren var 10000 ggr bättre än min andra. Så nu var det gjort. Nu väntar jag bara på svaret som kommer hemskickat i brevlådan om några veckor. Det är väldigt nervöst kan jag säga.. Usch för att öppna det brevet.

Nu är det tandläkaren som gäller imorgon. Jag har en ny tandläkare med då den som jag har haft slutat. Men det ska väl gå bra det med.

Ikväll är det obligatoriskt personalmöte på jobb klockan 19. Det ska ju bli sådär kul :-s Men men.. Det får ju gå det med. Vi erbjuds ett gratis vaccin mot influensan som sägs bli den värsta på länge i år. Om man vill ha det ska man skriva upp sig på en lista.. Hmmm.. Ska jag? Ni vet ju vad jag tycker om sprutor. En sissy är vad jag är! Hmm.. Men hur var det nu? Allting är inte så hemskt som man tror?  Ju mer man pressar sig i olika situationer ju starkare blir man tror jag. Jag ska fan ta o skriva upp mig på den där listan. Klart jag ska ha gratis vaccin!


Vad tycker ni om sprutor???

En bra sak, men inte en favvis hos mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att du varit där nu :)

2008-11-24 @ 13:32:10
Postat av: Frida

Nu var det gjort så slipper du oroa dig, svaret kommer vara bra ska du se :)

2008-11-24 @ 14:32:53

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0