Jag måste vara världsmästare!

Jag måste vara världsbäst på att skicka fel sms till fel person. Såg i utkorgon innan idag att jag i tisdagskväll skickat ett sms till en killkompis som egentligen var menat till Sara. Haha.. Jag undra varför hon inte svara! Nu vet ja. Måste ha tryckt en gång för lite på knappen då det bara bläddrade fram till bokstaven R istället för S. Och i all hast skickade jag iväg det. Jag hade ju inte tid att kolla så det kom till rätt person neeej då.. Snabbt ska det gå! Nu va det ju inget speciellt som stod i smset men han måste trott jag va sjuk i huvudet. Fast det det vet han nog i och för sig redan att jag är ibland. Det är farligt det där. Ibland kan det gå riktigt åt helvete... Har läst en massa historier om det i cosmo, att man skickat ett sms till chefen som var menat pojkvännen osv.. Någonting sådant har då (tack o lov) inte hänt mig. Det "värsta" som hänt mig var när jag precis träffat mitt ex. Eller precis o precis, vi hade väl varit tillsammans några månader, men jag skickade i alla fall fel sms till honom. Han gjorde lumpen och var extreeeemt svartsjuk. Skulle gå på bio med mina två killkompisar och smsade den ena (trodde jag då) om vilken tid vi skulle mötas. Men jag skickade det fel! Liv i luckan blev det kan ni tro. Varningstecken redan där kanske.. Jag har fortfarande inte lärt mig att smsa rätt men jag har lärt mig att inte bli tillsammans med svartsjuka män! Allt har något gott med sig. =)

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahaha....been there, done that ;)

Postat av: Johanna

Aaaanna, jag saknar dina inlägg här :)

2008-07-09 @ 11:38:37
Postat av: Anna

Ha! Ska du säga! Du som har tagit bort din blogg. Svikare :-p

2008-07-09 @ 12:17:48

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0